wtorek, 26 kwietnia 2016

Wielki powrót czy może koniec blogowania?

Hej wszystkim,
długo mnie tu nie było wiem.. ale moje życie zmieniło sie o 360 stopni, dlaczego? bo od  3 miesięcy mieszkam w Anglii, początki były ciężkie jak wszystkich osób które wyjechały pierwszy raz gdzieś daleko po za dom rodzinny.
Nie wyjechałam sama bo z chłopakiem to on daje mi wsparci w trudnych chwilach ( było ich całkiem sporo) Jest tutaj też mój brat, ale wiecie brat to brat nie mieszkamy razem wiec i takiego kontaktu nie ma jak był w Polsce. Ostatnio miałam pomysł zaczęcia pisania bloga o początkach moich w UK. trochę zmieniam zdanie jakie miałam na początku ale wiecie ''kobieta zmienną jest'' a tak serio to wydaje mi sie że taki temat jest o wiele bardziej ciekawszy dla osób które mają w planach wyjechać do UK albo po prostu dla ciekawych jak to jest ''od kuchni''. Na razie postach o kosmetykach raczej nie będzie chyba że znajdę jakąś perełkę to na pewno sie tym podzielę ale na razie wolała bym pisać to co jest na czasie.
Opisze wam jak tu jest z pracą, z językiem czy polak za granicą to przyjaciel czy wróg. Opowiem Wam o różności narodowych itd.
Czekam na wasze komentarze. ;)
Pozdrawiam.

poniedziałek, 23 listopada 2015

MAKE UP FOREVER - Chromatic mix

Hej wszystkim!
Dzisiejszy post na pewno będzie przydatny dla bladziochów, ja należę do tej grupy ludzi, długo szukałam produktu o tego typu działaniu ale na polskich stronach nie mogłam znaleźć w końcu przypadkiem trafiłam na YouTube zagranicznym, zainteresowałam sie, poczytałam przemyślałam czy warto za tą pojemność ale jednak kupiłam i nie żałuję ;)




czwartek, 1 października 2015

Sylweco - Łagodzący krem pod oczy I wybawca moich powiek

Witam,
dzisiaj przedstawię Wam mój hit ostatnich 2 miesięcy, mianowicie Sylweco łagodzący krem pod oczy. Z w/w marką jak dotychczas nie miałam żadnej styczności, trafiłam na nią z przypadku, będą w Naturze poszukiwałam krem pod oczy zazwyczaj używałam Ziaji ale jak to kobiecie znudziły mi sie. Do kupna zachęcił mnie napis ''Łagodzący'' stwierdziłam ze nic nie tracę najwyżej zużyła bym do na twarz bądź dłonie, jego koszt to ok 25-27zł w zależności od miejsca. Przeraża mnie że krem pod oczy trzeba zużyć w 6 miesięcy gdzie 1 pompka wystarcza mi na dolną jak i górą powiekę.

sobota, 5 września 2015

Witam




      Tak, tak to kolejny Modowo-Urodowy blog choć bardziej Urodowo-LifeStylowy. Zdaje sobie sprawę, że jest tego typu wypocin jest tutaj miliony ale może znajdą się osoby chętne które będą z przyjemnością czytały i każdy znajdzie coś dla siebie, tak słowem wstępu.
     Hmmm teraz może trochę o blogu...? Bloga założyłam rok temu ale posty się nie pojawiały iż chciałam aby wizualnie był on ''perfekcyjny' choć nie od dziś wiadomo, że każdemu nie dogodzę, ale od jakiegoś czasu zaczęłam czytać jak zmienić desing i jestem w 80% dumna z tego co wiedziecie, wiadomo w trakcie wszystko może sie zmienić, wszystko się zmienia nie można stać w miejscu ale oczywiście z wyczuciem i smaczkiem :P
      Przechodząc do sedna to mam na imię Paulina, pochodzę z małego miasto leżącego obok dużego xd. Modą, urodą, wizażem, blogowaniem i tym co kobiety Internetu lubią najbardziej zaczęłam interesować się ok 4 lata temu, niby nie długo ale mam swoją wiedzę, wiem czego szukam, mam określone upodobania i ciężko jest mi wmówić coś innego i z tego właśnie możecie wywnioskować, że jestem uparta ale nie jak osioł :P
Zachęcam do częstego odwiedzania i wypowiadania sie co zmienić, co pokazać itp. :)
Pozdrawiam Paulina.